Penantian bakal berakhir...

Thursday, September 13, 2012

Penantian bakal berakhir...

Agak sibuk kebelakangan ini, tu yang lama tak hapdet blog ni, tapi aku nak jugak kongsi satu berita gembira buat sahabat-sahabat... apa agaknya ya...?? hehe....

Akhirnya... akhirnya filem The Raid: Redemption akan ditayangkan di pawagam. Setakat yang aku tahu ia akan ditayangkan di GSC bermula pada hari Khamis 20 September 2012 ini. So untuk yang dah tunggu lama macam aku...jangan lupa temujanji anda dengan GSC nanti ya.

Sebenarnya aku dah pun donlod movie ni dari youtube beberapa minggu lepas...tapi aku tak nak tengok lagi...tunggu tengok di screen besar kat GSC dulu baru aku akan tengok dalam laptop. Tengok dalam laptop dulu tak besh aa...gambar kecik dan sound tak memberangsangkan.

Tadi cuba gak cari lagi sekali full movie ni dalam youtube tapi tak jumpa lak... kalau jumpa boleh la aku share link dia dengan kengkawan semua, boleh la sama-sama tengok, terutama kengkawan yang tak berpeluang atau dok jauh dari panggung wayang. Nanti la kalau jumpa nanti aku letak link dia ek...

0 comments:

Post a Comment